Lagardere vyjednává exkluzivně s CMI o prodeji svých časopisů ve Francii
19. 4. 2018
Společnost Czech Media Invest (CMI) oznamuje, že ji Lagardere Group udělila exkluzivitu na jednání o prodeji časopisů ve Francii, včetně Elle a s ní spojených produktů, včetně francouzské webové verze tohoto časopisu, dále pak časopiseckých titulů Version Femina, Art & Décoration, Télé 7 Jours, France Dimanche, Ici Paris a Public.
Naopak zpravodajská divize (včetně Europe 1, Paris Match a Le Journal du Dimanche), stejně jako brand Elle s jeho mezinárodními licencemi, nejsou součástí této plánované transakce. Pro společnost Czech Media Invest by tato akvizice přinesla ikonický brand Elle s prokázanou dlouhodobou ziskovostí a tak přispěla k posílení růstové strategie.
CMI považuje Francii za jeden z klíčových trhů. Očekává se, že transakce by mohla být podepsána v nadcházejících týdnech. Její parametry budou konzultovány s organizacemi zastupujícími zaměstnance společnosti Lagardère Active. Uzavření obchodu může podléhat schválení ze strany orgánů pro hospodářskou soutěž.